نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

ماه سخت سال 92

این روزا به قول و قرار کسی نمیشه اطمینان کرد، جالب اینکه اینقدر زندگیامون پیچیده  شده که رو قول و قرار خودمون هم نمی تونیم حساب کنیم. اینقدر درگیریم که یادمون میره پیامی اومده و جواب باید داد، تماسی گرفته شده باید خبر گرفت، تا پامون نخورده به لیوان چایی و خونه داغون نشده یادمون نمیاد که قرار بوده چایی بخوریم، گوشیمونو تو یخچال جا میزاریم، عینک رو چشممونه با عصبانیت دنبالش می گردیم. 2 ماه بیشتره می دونم که امروز تمرینه باز سر ظهر پیام می دم کارگردان (بیچاره از دست ما)، اونم با ترس: وحید امروز تمرینه؟ دائم تو ترسیم و به هیچ چیز اطمینان نداریم، شک داریم، دیر باور می کنیم یا اصلن باور نمی کنیم. اعتماد!! اعتماد؟ اعتماد... اعتماد دربه در شده، دیگه کسی حرف کسی رو باور نداره و این تاوان دروغ های بزرگه. چمون شده چرا دیگه هیچی ساده نیست؟ بعد یه چیز دیگه تا سادگی می کنی، تا بی ریایی، تا صداقت می کنی، تا رفاقت می کنی، چه ها که پشت سرت نمیگن، چه کارا که باهات نمی خوان بکنن. چه القابی که بهت نمی دن..... همه چیز سخت و پیچیده شده. (روحانی قرار بود این وضعو درست کنی پس چی شد؟ ما هنوز سر درگمیما!!!)

این ماه برام ماه خیلی سختیه، اول کار تیاترم، بعد مغازم و بعد دانشگام. همه در هم تنیده شده و استرس گرفتم بدجور. داشتم یه سری برنامه هامو یادداشت برداری می کردم امیر نشسته بود کنارم گفتم دلم می خواد بززززززززززززنمت. نگام کرد گفت چته؟ گفتم استرس دارماااااااااا. زدیم زیر خنده. در این حدم.

به قول صادق هدایت برای من بزرگترین معجره این است که من وجود دارم. 

نظرات 20 + ارسال نظر
سیداکبرموسوی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://ma1000.persianblog.ir

به نام آرام بخش دلها
سلام آرام نا آرام این روزها
رنگ سبز کادر پیام روحم را تلطیف کرد البته برای چند لحظه، یعنی متن نوشته ای در حد المپیک حالا بگذریم که بعضی جاها مرثیه خوانده ای ولی واقعا بیان حال این روزهای ماست،دختر خوب تو اینجور نوشتی من چی بگم؟...یونس پرییییشششااان است....
ولی واقعا اعتمادش را خوب آمده ای نگو که کبابم، ساده نباشیم که مرکبمان میکنند یعنی خون جیگرمان میکنند و بطری بطری ازمان دوات قرمز میگیرند بعضی وقتا هم اول میسوزانند بعد خون جیگر میکنند که دوات مشکی ازت بگیرند
بی خیال ما جون تو جونمون کنند ساده ایم ....
اما خیلی سیاه شد باید به سبک سریال های تلوزیون هپی اند بشه پس ضمن آرزوی یه آرامش لطیف این شعرگونه تقدیم به همه دوستان
تا سرکوچه رهگذری میکند سلام
تا دوست به مهر فرستد به ما پیام
تا آبی است پهنه دریا به چشم ما
لبخند بزن و بگو ای زندگی سلام

درود یونس قصه ی تلخ طلا.
چه روزهایی رو می گذرونیم بخداااا. ولی خدائیش تو بعضی چیزا یه صفایی هست در حد همون المپیکی که گفتین.
از بس لبخند زدم بخدا نمی تونم جدی باشما تا میام با یچه دعوا کنم خندم میگیره با امیر دعوامون میشه خندم میگیره اینم نشد دیگه.
ولی زندگی سلام رو صد در صد، نگین که کلن تو همین مدم.
پیش به جلو سید.
زندگی سلام.
مرسی وقت گذاشتین.
خدا قوت.

کی!!!!مو؟؟؟؟ شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://helyleh1.blogfa.com

سلام....سخت نیستا.یه کم تمرکز و برنامه ریزی....میدونم که قدرتشو داری.پس سخت نیست.اعتماد به ادمها رو هم فراموش کن مثل صداقت آدمها.

.....کی!!!!مو؟؟؟؟

درود مسعود جان.
واقعن واقعن ممنونم از دلگرمی که دادی. چقدر این جملات تأثیر گذارن.
ولی مسعود اگر اعتماد نکنیم خیییییییییییییییییلی سخت میشه خیلی. اما خب باید یاد گرفت که عاقلانه و با دید باز جلو رفت.
بازم ممنون. سینرژی گرفتم.

آفرین جفره ای شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.theaterbushehr.blogfa.com

خیلی هامون شبیه حال الان تو هستیم. با یه برنامه ریزی و کنترل استرس همه چی حل میشه. نگران نباش.
منم به روزم. وقت کردی بیا.

آره بخدا این وصف حال جمعی بود.
چشم حتمن سر میزنم.

م.الف شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

باسلام
امیدوار در تیاتر بهترین نقش هایت را اجرا کنی بدون نقاب و بی الایش
امیدوارم در دانشگاه با نمره های قبولی فارغ تحصیل بشوی
و در فروشگاه فروش خوب
و افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی
گفت دل به آنچه نمیماند نمیبندم.
م.الف

با درود
ممنون از دعاهای خوبتون.
خوش اومدین.

حمید فدرر یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://geldan.blogsky.com/

سلام.
به گفتن آفرین خانم خیلی هامون شبیه حال الان تو هستیم.من هم همینطورم ولی با فکر کردن به خوبیهای اطرافم تا حدی خودم را آروم میکنم.
همیشه نگاهت به آن بالا باشد تا دلت از آدمهای این پایین نگیرد.

درود
ممنون حمید جان. تا دوستانی مثل شما دارم همه چیز خوبه.
به امید خدا.

حاجی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

آرام !
نمیدونم چطوریه که هر وقت مطلب تازه ای می نوسی به نظر من بهتر از مطلب قبلیه !
.
یا من دارم درجا می زنم یا تو داری خیلی پیشرفت می کنی!!!

حاجی خوبین؟ واقعن؟ مطمئنن که شما درجا نمیزنین و روز به روز تازه و تازه تر هستین. اما پیشرفت من، چی بگم. امیدوارم اینطور باشه.
از انرژی مثبتی که دوستانم به من می دن قوت قلب میگیرم. سپاس.
خیلی خوش اومدین.

ندای هلیله چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://nedayeheleyleh.xpa.ir

با سلام .پیشاپیش عید سعید فطر بر شما و تمامی اعضای جامعه وبلاگ نویسان هلیله مبارک باد.
باری خداوند متعال وب سایت خبری ندای هلیله آغاز به کار کرد.
منتظر رهنمود های شما و دیگر دوستان هستیم.
خدانگهدار

درود به شما.
خیلی عالیه. مدت های زیادیه منتظر همچنین وبلاگی هستم و این رو کسی می تونه بنا کنه که بتونه خبرها رو به دست بیاره. خیلی خوش اومدین. امیدوارم خوش خبر باشین همیشه.
خداوند یارتون.

علی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://mygolf.blogsky.com

عجب اشفته بازاریی
قطعا جز وبلاگ های مورد علاقه ی من اینجاست
عمدا اخر همه اومدم ...تا ...تا...تا یادم رفت بیخیال
///
دارم حال و روز امروزتو تصور میکنم وااااااااااااااااای
نه من فقط دغدغه ی ترم تابستونو دارم از منم سر در گم تر پیدا شدههههههههه....
سلام ارام
کم مینویسی
دیر مینویسی
اما خوب تر از همیشه مینویسی
من الان با محمود صحبت کردم
حالا حتما با اقای روحانی هم صحبت میکنم این مشکلات از اقتصاد و تحریم مهم تره...هههههه.
علی بود
ارام
همین

درود علی آقای گل.
هستیم هستید هستند. به امید خدا هممون سلامت باشیم و شاد و شاد.
صبوری کنیم تا بگذره و دم به دیقه بگیم همه چیز عالیه و من چقدر خوشحالم.
آره حتمن با روحانی صحبت کن بهش سلام برسون بگو بینم چی میکنیااااا.
خوش اومدی پسر عمو رحمت.

رحمن شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ http://heleyleh.blogsky.com

دیگه کم کم دارم اعتمادی که به خودم هم داشتم رو از دست میدم
نمیدونم شاید...

درود.
نه رحمان عزیز. اعتماد نداشتن به خود یعنی خیانت به شخصیت خودمون. می دونم که این حرف رو از ته دلت نگفتی. باید اینقدر قوی باشیم که اعتماد دیگران رو جذب کنیم اگر همه با صداقت اینکارو بکنن اعتمادهای از دست رفته به خونشون برمیگردن.. این جاده خیلی طولانیه ولی رسیدن غیرممکن نیست.
شاد زی.

فاطی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://baran761300.blogsky.com

سلام خواهر
یادته یه روز برات چی گفتم؟؟؟؟؟

من اومدم
خوندم
و...

فاطمه عزیزم. اشارت به کدوم حرفمونه؟
هان در حیاط که اومدم متوجه شدم کدوم رو می گی.
قربونت. شاد باش و به بهترین نحو ممکن از روزات لذت ببر.

وحید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://pershin2501year.blogsky

سلام
دوباره متنتو خوندم
تو دیالوگ نویس خوبی میشی
جدی میگم

درود کارگردان
وااااااااااااااااای. عاشق دیالوگ نویسی ام.
مرسی که دوباره متن رو خوندی.
خوش اومدی.

کنجیر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://konjir73.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی؟
من اگه به جای تو بودم اصلا استرس نداشتم...چون من از چند تا کار که با هم داشته باشم خیلی خوشم میاد خیلییییییی.......
در کل دوست دارم همیشه وقتام پر باشه همیشه مشغول کارم باشم تا اینکه واسه خودم استراحت کنم...[
بابا برو راحت به زندگیت ادامه بده
استرس نداشته باش....اصلا از کلمه استرس متنفرم خیلی مزخرفه اخه خودون کاری میکنیم که استرس بهمون وارد بشه وگرنه که استرس با ما دشمن نیست
بهترین چیزی که آرومت میکنه اینه که به هیچ چیزی فکر نکنی
..بزار یه چند روزی فکرت آزاد باشه
موفق باشی

فقط و فقط کنجیر

مهرناز عزیز.
مرسی خوبم شما چطوری؟
وقتی تغییرات بزرگی توی زندگی به وجود میاد که هر کسی بزرگ بودن اون رو خودش فقط درک میکنه استرس هم باهاش میاد.
استرس یعنی توانایی مقاومت در برابر تغییر شکل کنجیر عزیزم. . این واژه به معنای هر حرکتیه که به بدن صدمه میزنه و یا باعث مرگ چندین سلول توی بدن میشه. بدن انسان برای ترمیم این سلولها دست به کار میشه و برای ترمیم نیاز به مواد مغذی هست اگر این ترمیم درست صورت نگیره باعث بروز استرس میشه. بیماری‌های قلبی، دیابت، سردرد و زخم اثنی عشر، سوءهاضمه مزمن، آسم، اختلالات جنسی همه از استرس و تغییرات بزرگ در زندگی و سیستم بدنیه ماست جانم.
بله، تمام سعیم رو دارم می کنم که بتونم یه تغییراتی رو بپذیرم. و ممنونم از شما مهرناز جان.
خوش اومدی .

تبعیدی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

درود مهربان ارام ناکجا اباد بودم برف امده بود سنگین در پناه خاطر های ماندم تا افتاب بر امد

درود تبعیدی
مدت زیادی هست که سر میزنم به خونه شما اما خونه در سکوت فرو رفته. خوشحالم که صاحب خونه سلامته.
سلام من رو به سپیدی برف و سرماش برسونید. بگید که برای دیدنش به ده دقیقه ایش رفتم و ناکام برگشتم.
شاد باشید.

بزرگمهر دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ق.ظ

آدرس وبلاگ گروه کوبه ای نوازان مارش

http://marsh-group.blogfa.com/

اوکی بزرگمهر.
لطف کردی.

تحلیلی خبری ندای هلیله دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.nedayeheleyleh.xpa.ir

امام جعفر صادق (ع) : عاقل ترین مردم خوش خلق ترین آنهاست .
شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر، تسلیت و تعزیت.

متشکرم لطف کردید.

گذران سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ق.ظ http://http://gozaran1.blogfa.com

به دیدارم بیا هر شب
در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند

دلم تنگ است

بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

دلم تنگ است

بیا بنگر چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سر پوشیده وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ایم با این پرستوها و ماهی ها

و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی

....شب افتادست و من تنها وتاریکم

و در ایوان و درتالاب من دیریست

خوابند

پرستوها و ماهیها و آن نیلوفر آبی

بیا ای مهربان با من

بیا ای یاد مهتابی!
به دیدارم بیا هر شب (مهدی اخوان ثالث)

درود گذران
مرسی خیلی عالی بود.

اهل بیشهر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://gratehelayleh1.persianblog.ir

سلام
آپم سربزنید

حتمن

حاجی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ http://bishehr.com

سلام
.
نگذار کهنه شوی
.
دستی بشوی و قلمی برگیر و خطی بیافرین. ای خوش قلم!!

دروود حاجی
خیلی لذت بخشه وقتی ببینی کسی منتظرته. ممنون. چشم هستم هنوز.

شکیبا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام مرسی از حضورتون در وبلاگ ((همه چیز درباره کشور کره ))
بازم بیاین خوشجال میشیم

متشکرم

solmz یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.read.blogfa.com

man alan injuriam daghighan aramm

آهان عاشق شدی؟ خوبه که. فقط یادت بمونه دل رو هر جایی جا نزاری سولماز جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد