نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

کی واقعن رفیقه؟

پیامک یهویکی رفیق: 

(نه سلامی نه چیزی) به جون خوم اگه فردا سر زدوم دیدوم رنگ وبلاگت همی سوزه زشتونا کاری می کنوم نرسیت از صحنه محل حذف واوو.

رفتم وبم رو نگاه کردم ای وای راست میگه بیچاره. چشو کور میکنه این تم جدید. حالا خوبه خیلی نیست که گذاشتمش. 

6 دقیقه بعد

پیامک رفیق: چه شد؟ هااااا! خوت اصلن سیلش کرده بیدی؟ چیشت در نیومد؟ ما خو کور شدیم. ملت چه گناهی کردن به تو سر میزنن؟

(شاخ) ای بابا انگار اتاق بغلیه. عجبا!! (سرمم شلوغ)

پیامک من: باشه جون صبر کن تا یه تم سبز پیدا کنم میزارم.

6 ثانیه بعد: (افتخار می کنم به این همه سرعت)

پیامک رفیق: چه؟ حتمن باید سوز بو؟ خو یه رنگ دیگه انتخاب کن. ای چنن!!! سوزم شد رنگ؟ سیچه ایقد سلیقت بدن؟ داشتوم کم کم بهت افتخار می کردما، نا امیدوم کردی.

پیامک من: رنگ به این قشنگی. بخدا روحیت خوب نمیشه وقتی سبز میبینی؟

6 ثانیه بعد: 

پیامک رفیق: نه تا دو کل هاوی. چیشام کور شد امروز رفتم بعد چند وقت. عوضش کن. عوضش کن جلدی. سوزم نبی یه رنگ دیگه بزن. سرخی زردی فقط ای سوزه چپلو نبو که هکت می کنم. البته نه خوم، رفیقوم. خوم اینترنت هم ب زور باز می کنوم.

پیامک من: بزار محل کارم هستم تا فردا اوکیش می کنم.

پیامک دوست: مو ای چیا حالیم نی. تا شو وقت میدمت. ایم خیلی زیادی وقت دادوم فقط سی خاطر ایکه عزیز دلمی.

(چه خوبه یه رفیق ایطوری، کلن انرژی مثبته)

پیامک من: ممنون که زمان دادی ولی می خوام برم کلاس دارم شب برسم خسته ام. حالا...

(هنوز پیام تمام نشده ...)

پیامک دوست: تا شو وگرنه صوا صب نمی تونی وبت باز کنی.

(هرچند یه شوخیه) ولی نخیراااا .

کارو گذاشتم کنار تند تندی ...

یه سبزه کمرنگتر.


ب ن:

در روز عشاق برای دوستت کارتی بفرست و روی آن بنویس؛ از طرف کسی که فکر می‌کند تو بی نظیری. براون




ت ن:

چقدر بعضی رفیقا باحالن، چقدر بعضی رفیقا عزیزن، چقدر خاطر بعضی رفیقامونو می خوایم و چقدر خوبه که ببینی بعضی رفیقا خاطرمونو می خوان و عیبمونو میگن. به سلامتیه رفیقم و به سلامتیه هرکی که رفیقه.


نظرات 23 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://harper.blogsky.com

هنوز زوده برات
زوده بخواهی غم و غصه پیرت کنه...

خوش آمدید کاوه.

علی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.mygolf.blogsky.com

درود یواش قدیم
نرسی گذشته
محبوبه حال
خوبید
اره خیلی بعضی پیامک ها به ادم انرزی میده حتی بعضیاش شاید ی حرف سنگین به ادم بزنن ولی همون حرف هم خیلی به ادم انرزی میده
قالب نو مبارک

درود به علی آقای گل
چرا نرسی گذشته؟ چرا نمی گید آرام گذشته هرچند هنوز هم آرامم ولی خب مدتی رو به نام محبوبه مینویسم به احترام.
خدا رو شکر. مریضی امانم رو بریده اما خوبم.
ممنون.

زهرا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.msa5.blogfa.com

اول ایکه سلام آرام
دوم ایکه یه نکته تو مطلبا بید...ای رفیقت سیچه لهجه ای مینوشت وتو کتابی جوابش میدادی؟؟؟یعنی تو لحجه ای حرف نمیزنی؟؟؟
سوم ایکه رفیقت سیچه ای همه ابهت داره....می طرف برسلیه که هر چی بگه سیش میگی باشه
چهارم ایکه سبز قبلی هم بد نبید خو...به هرحال سوز سوزن دیگه....سیکو چ زاویه دید قشنگی داروم
پنجم ایکه براون هم عجب جمله ای گفته هااااا
ششم ایکه اره بعضی وفیقا باحالن دقیقا مث مو....
هفتم ایکه آدم باید اعتماد به نفسش مث مو باشه....
هشتم ایکه موفق باشی
نهم ودهم هم خواستوم بنویسوما ولی دیگه اگه مینوشتوم همه میگفتن ای دخترو چ پرحرفه.....ههههه نه که الان کم حرف زدوم

اول سلام زهرا جان
دوم نه عزیزم من با لهجه صحبت نمی کنم اما می تونم صحبت کنم. هدف از لهجه دار نوشتن حرفهای دوستم این بود که با لهجه شیرین خودش بنویسم تا شیرینیش لبخند کوچکی باشه روی لبهای دوستانم.
سوم رفیقم برسلی نیست اما ابهت یک رفیق رو داره و من به احترامش 10 مین زمان گذاشتم هرچند تمام گفته های اون به طنز بود.
چهارم چند روزی تم سبز تندی روی وبم بود که ظاهرن ندیدی. ممنونم از زاویه دیدت که سبز رو می پسندی.
پنجم در حدی نیستم که از براون بگم.
ششم توی با حال بودن شما شکی ندارم.
هفتم تبریک می گم به اعتماد به نفست. خیلی عالیه.
هشتم شما هم موفق باشی زهرا جان.
نهم و دهم رو چرا ننوشتی اینجا کسی به کسی دیگه بی احترامی نمی کنه تمام افرادی که سر میزنن آدم های متشخصی هستن عزیزم پس دفعه دیگه اومدی راحت باش.
باز هم بیا خوشحال می شم هرازگاهی اینجا ببینمت.
خوش اومدی.

تبعدی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.sokot53.blogsky.com

بسار زیبا . تنگ چشمان نظر به میوه کنند ما تماشکننان بستانیم

بسیار خوش امدید.
آفرین تک بیت شما هم خیلی معنادار و زیباست.
خوش آمدید.

رحمن انصاری چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://heleyleh.blogsky.com

سلام
واقعا رفیق خوب از همه چی بهترن
مو یه رفیقی دارم با دنیا عوضش نمیکنم

درود.
خدا رفیقتون رو براتون نگه داره آقا رحمان. قدرشو بدونید پس.

سید اکبر موسوی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

به نام خدای رنگها
سلام
هرکس سلیقه ای داره ولی سبز قبلی قشنگتر بود.
همیشه سبز باشید

درود آقای سید اکبر.
خوش اومدید.
شما هم فکر کنم سبز هفته قبل رو ندیده بودین. تازه تغییر داده بودم خیلی جیغ بود. سبز 91 آره خیلی قشنگ بود اما بخش نظراتش خراب شده بود مجبور شدم تغییرش بدم. اگر شد برش می گردونم نشد ببخشید دیگه، تحمل کنید.
خوش آمدید.

حاجی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://bishehr.com

جمله زیبا و سفارش قشنگی است
"در روز عشاق برای دوستت کارتی بفرست و روی آن بنویس؛ از طرف کسی که فکر می‌کند تو بی نظیری. براون"
.
ولی برای عاشقهای مجازی مثل من و چرکو که :
- هر روز عاشق یک چیزی هستیم و روز دیگر دلباخته چیزی دیگر.
- شب دلمان برای یکی تنگ می شود و صبح برای بیچاره ای دیگر.
- تو گرما برای دلبری عرق می ریزیم و تو سرما برای یاری دیگر می لرزیم.
- داخل مسجد دلمان در تب و تاب معبودی است و تو پارک چشممان دنبال معشوقی.
- بر زبانمان نام دلداری است و در گوشمان بانگ نازک گفتاری ...
و بالاخره هیچ چیزمان با چیز دیگرمان برابرنیست !
عمل به تجویز سرکار خیلی سخت است مگر دکتر تبعیدی نسخه ای نویسد و داروئی به کام ما ریزد که به شویم و در زیر دست و پای سایر عشاق له نشویم.
.
لطیفه-
دیوانه ای سر در گوش چرکو نهاد و زمزمه اش در داد که ای نیکو نهاد کسی را عشق شاید که خود از معشوق زاید و عاشق را نشاید که از او اثری آید و بر معشوق براید.مگر نشنیده ای که:
..هرکه را اسرار عشق آموختند - مهر کردند و دهانش دوختند

بله حاجی
هرکه را اسرار عشق آموختند
مهر کردند و دهانش دوختند

حاجی مشکوک میزنید با چریکو این روزا. چریکو که از شما حرف شنوی نداره و اسرارش در مورد فیس بوکو فاش کرده شما هم که لطیفه هاتونو و حرفاتون دائم از این رفیق سرکش شده. خدا آخر عاقبتو ختم به خیر کنه.
به امید خدا که در زیر دست و پای سایر عشاق له نمی شوید. به قول قدیمی هامون "خدا سلامتتون بداره".
صفا آوردید.

رضا انصاری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://bishehreabad.blogfa.com

سلام.
جالب بود.انگار دوستتون خشونت آغشته به مهربانی برخورد کرده.
موفق باشید
خدانگهدار

درود به شما
با هیچ کسی رودربایستی نداره. حرفشو راحت میزنه. بینهایت شوخ طبعه و کار نداره با کی و کجا صحبت میکنه. خلاصه اینکه خیلی دوستش دارم چون سادست و با تمام رفتاری که داره دلی داره دریایی.
شما نیز موفق باشید آقا رضا.

انصاری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://bidshehr

باسلام وسپاس
ماهرانه انتخاب کردی

درود به شما انصاری گرامی.
اشارتون به چی هست؟
خوش آمدید.

چریکو شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://cherko.blogsky.com

سلام آرام جان!
ان شاء الله که حالت خوون؟
(لهجه 2 سال قبل وحید)
باور کن نمی دونم این حاجی ما از کجا می دونه که چیز و دلباخته و یکی و بیچاره و دلبر و یار و معبود و معشوق و دلدار و گفتار و غیره و غیره ، وقتی واسمون نمی ذارن تا وب برو بچه های بلاد رو یه نظر بزارم!
البته می خونمشونا ولی خو چون سرگرمما ، نظر نمیذارمشونا!
(لهجه 3سال قبل وحید)
حالا جدای از رفیق واقعی ، الله ی طلا و لهجه تهرونی من و حاجی ، می خواستم بدونم کسی عدالت رو ندیده؟

درود چریکو جان
خدا رو شکر
حاجی ندونه پس کی بدونه؟
پیداش کردی سلامم رو بهش برسون. عدالتو.

کنجیر دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://konjir73.blogfa.com

سلام
حالت خوبه؟
والا رنگ سبز خوبه ولی ای کاش سایز font رو بزرگتر و پر رنگ تر میکردی
رفیق با حالی داری قدرشو بدون
موفق باشی

فقط و فقط کنجیر

درود مهرناز عزیز.
چشم سعی می کنم فونتم رو پررنگتر کنم جانم.
شما هم رفیق خوبی هستید.
خوش اومدید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

ﺳﻼﻡ ﺣﺎﻻ ﻣﺜﻼ ﻣﺎﭼﻪ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺭﺣﻤﺎﻥ ﺭﻓﯿﻘﺶ ﺑﺎﺩﻧﯿﺎ ﻋﻮﺽ نمیکه

درود. خوش اومدی دوست بی نام.
خب آقا رحمان خوش سعادت هستن. امیدوارم من و شما هم همچنین دوستانی داشته باشیم.

حاجی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://bishehr.ir

انا اعطیناک الکوثر...
.
خواهر ارجمندم خانم خلیفه
.
به مسلمانی و فاطمی بودن شما افتخار می کنم و سالروز میلاد خیره النساء العالمین، اسوه نمونه بانوان نجیب عالم هستی، حضرت صدیقه اطهر و کوثر پیمبر(ص) فاطمه زهرا ، که نام مبارکش دل و جان شما را به شوق می آورد و انبساط خاطر می دهد، به محضرتان صمیمانه تبریک عرض می کنم.

درود به شما و درود به بانویم فاطمه زهرا.
از اینکه بهم لطف داشتید و من رو شایسته این روز دونستید ازتون سپاسگذاری می کنم حاجی.
باشه که نه به ظاهر بلکه در باطن فاطمی باشم.
مجدد ممنونم از لطفتون.
خدا محافظ شما باشه.

وحید چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://pershin2501year.blogsky

سلام آرام (تند)
سوز هم سوزای قدیم
Es gefällt mir nicht اینم تقدیم به چرکو به زبونی که خوش بلدن !!
مو نمیفهمم ای همه زبون آلمانی هم شد زبون !!
زیبا بود مخصوصا جمله براون

درود آقا وحید
جدی؟ ای بابا.
چریکو برای منم ترجمه کنید لطفن.
خوش اومدی.

مجتبی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

تاشقایق هست زندگی باید کرد

صد البته آقا مجتبی.

بزرگمهر جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://bozorgmehresafavi.blogfa.com/

سلام و درود
وبلاگ بنده میزبان شماست با دونوازی اودو کارگاهی زنده
منتظریم

درود به بزرگمهر عزیز
چشم سر میزنم ببینم چیکار کردین.

سیداکبرموسوی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://man13.persianblog.com

هرچند با تاخیر روز زن و مادر را خدمت مادر شما و همه مادرای خوب عالم تبریک عرض میکنم،
گفته بودین اون رنگ تند را ندیدم اتفاقا دیدم چون من مرتب به وبلاگهای هم محلی ها سر میزنم حالا اگر پیامی از من نمی ماند تقصیر وقته،در هر حال رنگ سبز قشنگی بود من کلا رنگهای تند رو بیشتر دوست دارم حس و انرژِی بیشتری دارند
سبز تند،فسفری،قرمز،بنفش جیغ....
ولی چه کنیم که بقیه چپ چپ نگاه میکنند

سپاس از تبریکتون. هر زمان تشریف بیارید باعث افتخاره.
من واقعن تبریک می گم به روحیه شما. توی رنگ سبز پر از انرژیه، انرژی مثبت. ولی از اونجا که تابع قانونی هستم به نام تعادل رنگ رو ملایمتر کردم. سعیم اینه فضا رو یه تغییر اساسی بدم اگر چیزی رو دوست ندارید مدتی به بزرگی خودتون ببخشید.
بله خب خوب میشد برا بعضی چیزا کسی چپ جپ نگات نکنه.
خیلی خوش آمدید.

تبعیدی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.sokot53.blogsky.com

درود ارام شهر یاران بود خاک مهربانان این دیار مهربانی کی سرامد شهر یاران را چه شد . چه شده که امروز سینه دوستی ها به خس خس افتاده روزهای خوشش حکایات کلیله به خویشتن خویش بنگریم که چه شده

درود تبعیدی
آرام هم همین کنار گوشه هاست.

لیلی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

خوب عزیزی میخواستی عمه مهربونه نشی حالا که شدی بساز با جیغ جیغهای این بروجکا.ولی خوشم میاداساسی حالتو جا میمرنا. بوس بویس

درود به لیلی عزیز.
بله خب باید سوخت. یه چیزی از اساسی اونورتر.
خوش اومدی عزیزم.

الهه و چراغ جادو یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://elaaheh.blogsky.com

آخرشم کار خودتو کردی سبز گذاشتی من با این رفیقت باید یه مداکره بکنم

من از خیلی چیزا گذشتم این رنگ کمترین جیزیه که می تونم داشته باشم.
برا مذاکره میپکی از خنده الهه جان.

fati شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://baran761300.blogsky.com

سلام
میخواستم درس بخونم اما نمیشد
هر کاری کردم نشد
گفتم بیام اینجا و یه حالی عوض کنم که با این متنت واقعا عوض شد

خیلی خش بی.

درود فاطمه جان.
خدا رو شکر آبجی کوچولوی دوست داشتنی.

لیلی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

س.ارامی قالب سبز بینظیره رنگ ارامشه مثل خودت اروم وبی نظیره همه امدن نظری درباره رنگ قالبو لهجه دادن ولی من درباره خودت نظر میدم قلبت بزرگتراز چیزی بود که فکرشو میگردم بذار همه بخونن ارام از ارامم ارامتره.یادم میمونه من حتی بلد نبودم ایمل بسازم یا بفرستم تو بهم یاددادی توکه منو میشناسی الان که دارم مینویسم دارم گره ام میکنم اخه دلتنگت شدم. برم بهتره بوس بوس

لیلی عزیز.
با حرفات خجالتم میدی. من اینجام فقط کمی اونطرفتر. به ظاهر از هم دور شدیم به ظاهر جدا شدیم چون فقط محل کارمون تغییر کرده. من همیشه در خدمتت هستم. خوشحالم که میشنوم برات دوست و همکار خوبی بودم خوشحالم که راضی بودی ازم. شما هم برای من خیلی خوب بودی و بینهایت دوستت دارم. لیلی جان باهوشی و مطمئنم اگر یک چیز که خودت می دونی رو از شخصیتت نه که حذف بلکه کنترل و ساماندهیش بکنی آینده خیلی خوبی داری. سخته اینطوری از هم جدامون کردن اما هم من و هم شما به زودی به این وضعیت عادت می کنیم.
امیدوارم همکارای جدیدت خیلی خیلی از آرام بهتر باشن.
دلم برات تنگ میشه هرچند هنوز دوستیم و همدیگه رو میبینیم.
مواظب خوبیهات باش.

مهربون یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام حس می منم

حرفای دوستت برام خیلی اشناست
وحید نیست

درود مهربون
اوه اوه ذهن دوستان کلن کجاها که نرفته. نه جانم اگر وحید بود می نوشتم وحید ولی چون راضیست و راضیه رو کسی نمی شناسه اسم ننوشتم.
خوش اومدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد