نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

کله پا...

الان اینجوریم،

دقیقاً همینجوری!!

بعضی وقت ها بدجور بین روزام گم میشم.

امروز از اون وقتاست.

واقعاً چقدر ثابت و معلق موندن حس بدی داره.

ولی یه خورده می خوام ثابت بمونم

همینجوری،

زود می گذره،

یعنی باید زود بگذره.

چون من با اینجور زندگی کردن میونه ی خوبی ندارم.

خیلی خنده داره،

می خوام به خودم امید بدم که خنده داره!!

اگه براش عزا بگیرم موندنی میشه.

و من اصلا اینو نمی خوام.




پ.ن: دلم می خواد یکی دو روزی ثابت باشم. همینجوری. مثل آدمای بلاتکلیف. چون هر کاری می کنم از اون کار خوشم نمیاد. پس اینجوری بودن در حال حاضر بهتره.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام!
به عنوان یکی از اولین هایی که از وبلاگت دیدن می کنم، ورودتو به بلاگ اسکای تبریک می گم!
ای وای تا اومدم واسه پست اول بنظرم پست دومم گذاشته شد!

خوشحال شدم اولین نفر. خوش اومدی.

چرکو دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.cherko.blogsky.com

خوشم میاد ازت که تو کارت استادی!
ولی از دست مو نمی تونی در بری!!!!
.
موفق ، موید و شاد باشید

خدای بزرگ. ما رو باش خواستیم مثلاً چند روزی نباشیم.
عالیه، واقعاً لذت بردم. باور کن لذت بردم.
گفته بودم خیلی واردید ولی حالا دیگه روی یه چیزایی نظرم 50-50 شد.

وحید دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://pershin2501year.blogfa.com

اسلام علیک یا آرام
بابا ای ول زدی تو کار بلاگ اسکای
تو هم انگار خوشت اومده هر روز یه سایتی واسه سرویس دهی عوض میکنیا
با ای سرت
البته ای حرفکو یه بنده خدایی که الان کنارم نشسته و مو سیش میگم زالو گفت
جون خوم راس میگم
اگه میخوای بشناسیش ای هم عکسشقبل از عمل و ای هم بعد از عمل
به هرحال تبریک عرض میکنم وبلاگ جدیدت مبارک
پیروز باشی

زالو؟ چه شکلیه؟ این شکلا که دو تا آدمن. فقط یکی دزد دریایی، یکی هم یه آدم که خیلی جلو خودشو گرفته حرف نزنه.
از وقتی وبلاگم فیلتر شد و این دومین بود دیگه دوست نداشتم بلاگفا رو. رز بلاگ هم قبلاً امتحان شده بود ببینم این بلاگ اسکای تا چند وقت تحمل می کنه منو.
متشکرم از تبریکات شما. موفق باشید.

انجمن سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

مطلب گویای نگرانی شما از گذر بیهوده عمر و زمان می باشد.
همین اندیشه باعث توجه و استفاده از فرصت طلائی و بی بدیل جوانی و ییشگیری از هرز لحظات گرانبهای زندگی خواهد شد.
.
موفق باشید
حاجی

سپاسگذارم جناب آقای انصاری.

فصیحه کاظمی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.raya.ir

سلام آرامم
دیدم که متن کوتاه بود ُ ولی تا لب دریا ادامه داشت
به قدر ذهنم ازش قایقی ساختم
حال در متن حرف هایی افتادم و هنوز
جیبم پر است از کلماتی شبیه راز

پر زدم شبیه به پروانه ای سیاه
از خود تا تو آمدم
اینجا به شکل غزل شدم
تا چشم های مهربان تو را بوسه دهم .
دوثتت دارم تا همیشه

چقدر دلم برات تنگ شده.
من هم دوثتت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد